Followers

Oct 15, 2012

Bieber Fever


Ohh nooo ! It's the Bieber FEVER ! I've been suffering this fever for a quite long time though . But no worries , I LOVE IT !

LOL . merepek jap . sekarang ni , dah macam2 penyakit ade . One Direction Infection lah , Demi Dengue lah , Cyrus Virus , n so on . including my BIEBER FEVER ! weeeee ~ haha .

First time fever ni merebak dalam diri aku was , few years back i think . 2010 . yeah . time PMR :p semuaaaa kecoh pasal bieber . kecoh hentam ler . tapi aku kecoh sukaaa ;) hewhew .

And yes , bila sakit , kita jumpa siapa ? jumpa pakwe ? makwe ? adey . lagi sakit ade ler . kay kay , enough with those nonsence . of course lah bila kita sakit , kita jumpa DOCTOR . kaaan ? siapa sakit jumpa PM ? haha . pelik .

Bieber fever ni , dia ada Dr. sendiri . Dr. BIEBER of course xD and sekarang ni , i need my DR BIEBER ! I need him back here in Malaysia . I miss him dohh . hmm , just wait for his tour i suppose :')

Anyway , take a look at this :D


He even has a 'Dr Bieber' song . AWESOME ? i knowwww :p

love,miera

No comments:

Post a Comment