Followers

Oct 12, 2012

Kelantan's going to FINAL for Malaysia Cup 2012 !

Alhamdulillah .

Tamat sudah perlawanan separuh akhir antara Kelantan dan Selangor . Perlawanan yang cukup hebet . sangat , sangat mendebarkan .

Okey , aku memey lah anak kelahiran SELANGOR . tapi , aku sokong KELANTAN . tak salah kaaaan ? Kelantan hebat kottt . Sbb tu aku sokong . Selangor pun not bad . aku sokong je . but when both of them bertembung , aku akan sokong kelantan . weeee ~


my SUPERMAN

Faktor tambahan kenape aku sokong The Red Warriors is because of . . . Abe Fahmi kte lerr . huhu . Aku dah lama support career dia kay , so mmg layak lah aku nk sokong dia pun . and tadi , he did a VERY GREAT JOB ! aaahhh , aku suka bila dia terbang2 tangkap bola . the best :D

So yeahh , perjuangan tak habis lagi ni . Kena focus on FINAL . Kelantan vs ATM . woot woot ! Tak sabar nk layan . 20hb ni . uh-oh . SPM tinggal 15 hari je mase tu . adeyhh . sabar je lahh -.-'

Anyway , All the best KELANTAN !

love,miera

No comments:

Post a Comment